Wie wij zijn

Wij zijn een hervormde wijkgemeente op gereformeerde grondslag. Als gemeente weten we ons dan ook gebonden aan de drie Formulieren van enigheid, namelijk de Heidelbergse Catechismus, de Nederlandse Geloofsbelijdenis en de Dordtse Leerregels. Daarbij geldt de Bijbel als het onfeilbaar Woord van God – gezaghebbend voor leer en leven. Het is ons verlangen dat heel de kerk een belijdende kerk is, levend overeenkomstig Gods Woord en Zijn getuigenis.

Door de fusie van de Nederlandse Hervormde Kerk met de Gereformeerde en Lutherse kerken zijn wij sinds 1 mei 2004 onderdeel van de Protestantse Kerken in Nederland (PKN). Als gemeente hebben wij een convenant ondertekend waarin staat hoe wij binnen de PKN gemeente willen zijn.

Wat wij geloven

Iedere zondag belijden we in de kerk wat we geloven, maar wat is geloven eigenlijk? Geloven is dat ik zeker weet dat het Woord van God waar is en er vast op vertrouw dat ik vergeving, gerechtigheid en redding ontvang, alleen uit genade, om Jezus' wil.

Binnen onze gemeente kennen we 2 sacramenten: de Heilige Doop en het Heilig Avondmaal. Deze sacramenten zijn door Christus Zelf gegeven.

Kerkdienst Wijk 1 Ds. L.. Schermers

zo 21 apr 2024 om 10.00 uur

Ochtenddienst ds. M.M.J. Verheuvel

zo 21 apr 2024 om 10:00

Avonddienst ds. T.W. v. Bennekom - Goes

zo 21 apr 2024 om 18:30

Kerkdienst Wijk 1 Dhr. R. Wichers Kaat

zo 28 apr 2024 om 10.00 uur

Ochtenddienst ds. B. Visser - Woerden

zo 28 apr 2024 om 10:00

Wijkgemeenten

Wijk I

Iedere zondag vanaf 10:00 uur.
Om de dienst te beluisteren klikt u op de button hiernaast     en kiest u voor de wijk die u wilt beluisteren.

De doopdienst op 17 maart 2024 is via livestream uitgezonden.

Klik op de button  om naar deze livestream en ook naar eerdere opgenomen livestreams te gaan.

Wijk II
Iedere zondag vanaf 10:00 en 18:30 uur.

Wij zenden de kerkdiensten ook live uit via YouTube. Klik op de button   om naar de livestream en eerder uitgezonden diensten te gaan.